Hallo, Wij zijn Marc('73) en Karin('77). We gaan een kindje uit Bolivia adopteren, en willen op deze site de ontwikkelingen van onze adoptieprocedure bijhouden zodat familie, vrienden en belangstellenden mee kunnen lezen/kijken.

maandag, oktober 08, 2007

best spannend


Hi,

Nee, we hebben helaas nog geen bericht gehad dat we kunnen afreizen.
Heel veel mensen vragen er dagelijks naar en het is fijn te weten dat er zo velen meeleven.
De verwachting is, dat we nu toch op zeer korte termijn gaan afreizen dus houdt de weblog in de gaten.

Groeten M & K

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik kijk elke dag en zie dan dat jullie nog niet weg zijn....ik hoop dat het nu echt niet lang meer duurt!!! Mens wat een geduld moeten jullie hebben...
gr. Michel, Erika en Yade.

08 oktober, 2007 14:36

 
Anonymous Anoniem said...

Ik dacht effe spieken of jullie al wat gehoord hebben...volgens mij is de spanning ondragelijk.

Hopelijk heel heel snel.

Groetjes,
Esther

18 oktober, 2007 18:42

 
Anonymous Anoniem said...

Ik dacht effe spieken of er al nieuws is.....jullie moeten inmiddels wel super zenuwachtig zijn.

Toi toi toi,
Esther

18 oktober, 2007 18:50

 

Een reactie posten

<< Home