Hallo, Wij zijn Marc('73) en Karin('77). We gaan een kindje uit Bolivia adopteren, en willen op deze site de ontwikkelingen van onze adoptieprocedure bijhouden zodat familie, vrienden en belangstellenden mee kunnen lezen/kijken.

donderdag, januari 03, 2008

1 & 2 jan


Tomas met MP3 speler

Na de oud/nieuw party bij de Fransen zijn we door Daniel en Ines keurig afgezet bij ons hotel.

De volgende ochtend werd ik wakker en m'n darmpies werkten weer naar behoren. Goed begin van 2008 zak ma zegge...dus Paul je weet het.
(deze weblog gaat eigenlijk over adoptie maar het draait toch vaak op een shitverhaal uit dus bij deze mijn oprechte excuses daarvoor) hahahaha
Ja, 1 januari is meer zo'n lambaldag en da was bij ons ook zo. 's Avonds rondlopen en ijs eten. We vonden dat dat nu wel eens moest kunnen met onze herstelde inwendige dinges.
Daniel was zeer enthausiast over Dombo's met zijn prachtig ogende ijskaart. Ik had daar afgelopen zondag al een Chocolate Flush op maar om nou te zeggen WAUW, is iets teveel. In het hotel was tie ook weer heel snel weggeflushed.
Dus op nieuwjaarsdag naar Globos waar de ijskaart nog uitgebreider en mooier is. Op de kaart stond een mega-ijs dus die wil ik dan. In het echt was het een mini-ijs en niet al te bijzonder. Sorry alle liefhebbers van de ijsjes hier wij houden het gewoon bij een lekkere ijs van Heldro in Ottersum die naar onze mening toch veel smaakvoller is.
Ik had enkele dvd's meegenomen en toen Tomas in bed lag, gingen Ka en ik een spannende bankovervalfilm kijken. Zoals gewoonlijk sliep Ka al halverwege en moet en wil ik de film afzien.
Net in bed, begint de fijne 'weerwolf' van de buren weer alles bij elkaar te huilen en om 3 uur 's nachts vond het beest dat ie dat ritueel weer moest herhalen. Fijn, zoiets recht onder je raam. Uiteindelijk hebben we met veel onderbrekingen geslapen tot half 11. En das extreem laat voor mij. De telefoon ging en Christophe vraagt of we om 12.30 met hun ergens int centrum gaan eten. Ja hoor, doen we en per ongelijk zitten we later alweer bij de Jap.
Daarna met z'n allen naar Parc del Nino's waar we ons de rest van de middag vermaakt hebben.
Morgen hebben we de 3e rechtzaak evenals de Fransen en de 4e en tevens laatste rechtzaak zal vrijdag zijn zoals het er nu voorstaat. Hoe laat we in de rechtbank moeten zijn, is bij niemand bekend en dat zullen we morgen wel een half uur van tevoren horen of zoiets....